"Ощадбанк" у Києві не справляється з натовпами клієнтів?
Про це пише у виданні "Еліта Країни" незалежний журналіст-правозахисник Володимир Широченко. Зокрема, 18 листопада прямо з ранку він спробував заплатити за комунальні послуги у відділенні «Ощадбанку» України №10026/089, розташованому в Києві в будинку №2/4 по вулиці Соціалістичній (Солом'янський район столиці).
"Проте, вже при підході до відділення був шокований натовпом пенсіонерів скопилася на вулиці біля входу в приміщення. Усередині ж відділення творилося теж щось неймовірне. Люди різного віку (переважно пенсійного віку) набили його немов кільки в банку. Народ «гудів» і обурювався, оскільки платежі приймали лише всього в одному віконці. На початку дванадцятої до трудящих вийшов начальник відділення і заявив, що «глючить» копьютерного програма, але підстав для хвилювань немає, оскільки відділення працюватиме і у вихідні. Але народ продовжував стояти стіною, матюкаючись вголос і про себе", - підкреслює оглядач.
Та ж картина, за його словами, була у відділенні «Ощадбанку», що по вулиці Мартиросяна. Тут теж комунальні платежі приймали лише в одному віконці.
"Заради спортивного інтересу, я обійшов ще кілька відділень цього банку. І всюди у їх входів юрмилися незадоволені, ображені люди, змушені багатьма і довгими годинами вистоювати для того, здійснити оплату, отримати пенсію або вклад. Очевидці розповідали, що з під одного відділення, «Швидка допомога» відвезла жінку з серцевим нападом... На наступний день я повторив свій «експеримент». Але краще не стало і нічого не змінилося: скрізь все ті ж натовпу злих до межі людей, що скупчилися біля входу в відділення «Ощадбанку», забиті людьми вщерть приміщення... Та ж ситуація, за словами моїх друзів і знайомих, спостерігається практично у всіх районах столиці", - повідомляє оглядач.
У чому ж справа? Чому кияни не можуть в людських умовах спокійно і без хвилювань заплатити за комунальні послуги, тобто по суті справи віддати державі через державний банк свої кровні гроші?
Працівники «Ощадбанку» звинувачують у цьому столичну владу, яка затримала видачу платіжних квитанцій.
"Не сперечаюся, безумовно це в якійсь мірі і вплинуло на ситуацію. Але вина в таких неподобствах, у першу, чергу лежить саме на працівниках «Ощадбанку» і його недалекоглядній політиці. На початку нинішнього року я звертався зі скаргою на дуже і дуже неякісне облуживание клієнтів", - наголошує оглядач.
У своєму ж листі-відповіді №43/11-23\1818 від 25 березня 2015 року, заступник керуючого Філії Головного управління по м.Києву та Київській області публічного акціонерного товариства Державний «Ощадний» банк України пан П.Маринич, за словами В.Широченка, розповів таке: «... ми поважаємо кожного нашого клієнта и намагаємось робити усе можливе для покращення обслуговування, але з-за вітсутності працівніків не завжди є можливість відкривати додаткові вікна, на кожному віддуленні вивішено об'яву, в якій зазначено потребу в працівніках...».
"З моменту отримання цієї відповіді пройшло більше ніж пів року, проте, як бачимо, ситуація у кращий бік абсолютно не змінилася і, схоже, стала не тільки ще гіршою, а ще й більш критичною. Чи не означає це, що «Ощадбанк», як і багато інших, стоїть на межі фінансового краху?" - резюмує Володимир Широченко.
P.S. Вельми примітно те, що цю публікацію я розмістив і на сторінці «Ощадбанку» в «Фейсбуці» з відповідними фото, підтверджуючими мою правоту. Однак, замість того, щоб оперативно вирішити проблему або, хоча б відповісти мені, чиновники з «Ощадбанку» просто видалили публікацію, а заодно і... забанили мене на своїй сторінці, тим самим позбавивши можливості публікувати будь-які коментарі. Ось так в «Ощадбанку» ставляться до своїх клієнтів і правди, яка їм очі ріже...
Володимир Широченко «ФАКТИ»
"Проте, вже при підході до відділення був шокований натовпом пенсіонерів скопилася на вулиці біля входу в приміщення. Усередині ж відділення творилося теж щось неймовірне. Люди різного віку (переважно пенсійного віку) набили його немов кільки в банку. Народ «гудів» і обурювався, оскільки платежі приймали лише всього в одному віконці. На початку дванадцятої до трудящих вийшов начальник відділення і заявив, що «глючить» копьютерного програма, але підстав для хвилювань немає, оскільки відділення працюватиме і у вихідні. Але народ продовжував стояти стіною, матюкаючись вголос і про себе", - підкреслює оглядач.
Та ж картина, за його словами, була у відділенні «Ощадбанку», що по вулиці Мартиросяна. Тут теж комунальні платежі приймали лише в одному віконці.
"Заради спортивного інтересу, я обійшов ще кілька відділень цього банку. І всюди у їх входів юрмилися незадоволені, ображені люди, змушені багатьма і довгими годинами вистоювати для того, здійснити оплату, отримати пенсію або вклад. Очевидці розповідали, що з під одного відділення, «Швидка допомога» відвезла жінку з серцевим нападом... На наступний день я повторив свій «експеримент». Але краще не стало і нічого не змінилося: скрізь все ті ж натовпу злих до межі людей, що скупчилися біля входу в відділення «Ощадбанку», забиті людьми вщерть приміщення... Та ж ситуація, за словами моїх друзів і знайомих, спостерігається практично у всіх районах столиці", - повідомляє оглядач.
У чому ж справа? Чому кияни не можуть в людських умовах спокійно і без хвилювань заплатити за комунальні послуги, тобто по суті справи віддати державі через державний банк свої кровні гроші?
Працівники «Ощадбанку» звинувачують у цьому столичну владу, яка затримала видачу платіжних квитанцій.
"Не сперечаюся, безумовно це в якійсь мірі і вплинуло на ситуацію. Але вина в таких неподобствах, у першу, чергу лежить саме на працівниках «Ощадбанку» і його недалекоглядній політиці. На початку нинішнього року я звертався зі скаргою на дуже і дуже неякісне облуживание клієнтів", - наголошує оглядач.
У своєму ж листі-відповіді №43/11-23\1818 від 25 березня 2015 року, заступник керуючого Філії Головного управління по м.Києву та Київській області публічного акціонерного товариства Державний «Ощадний» банк України пан П.Маринич, за словами В.Широченка, розповів таке: «... ми поважаємо кожного нашого клієнта и намагаємось робити усе можливе для покращення обслуговування, але з-за вітсутності працівніків не завжди є можливість відкривати додаткові вікна, на кожному віддуленні вивішено об'яву, в якій зазначено потребу в працівніках...».
"З моменту отримання цієї відповіді пройшло більше ніж пів року, проте, як бачимо, ситуація у кращий бік абсолютно не змінилася і, схоже, стала не тільки ще гіршою, а ще й більш критичною. Чи не означає це, що «Ощадбанк», як і багато інших, стоїть на межі фінансового краху?" - резюмує Володимир Широченко.
P.S. Вельми примітно те, що цю публікацію я розмістив і на сторінці «Ощадбанку» в «Фейсбуці» з відповідними фото, підтверджуючими мою правоту. Однак, замість того, щоб оперативно вирішити проблему або, хоча б відповісти мені, чиновники з «Ощадбанку» просто видалили публікацію, а заодно і... забанили мене на своїй сторінці, тим самим позбавивши можливості публікувати будь-які коментарі. Ось так в «Ощадбанку» ставляться до своїх клієнтів і правди, яка їм очі ріже...
Володимир Широченко «ФАКТИ»
Немає коментарів